Моделювання об’єктів на сцені

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Розрахункова робота
Предмет:
Комп’ютерна графіка
Група:
КН-41

Частина тексту файла

Міністерство освіти та науки України Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра автоматизованих систем управління / Розрахунково – графічна робота з дисципліни «Комп’ютерна графіка» на тему: “Моделювання об’єктів на сцені” Виконав: Студент гр. КН-41 Перевірив: Львів – 2011 Зміст Вступ Теоретичні відомості Код програми Інформація користувачу Висновок Список використаної літератури Вступ Delphi - надзвичайно потужна система розробки прикладних програм для Windows. Вона все впевненіше завойовує провідні позиції в нашій країні як серед професійних програмістів, так і серед людей, які ніколи професійно програмуванням що не займалися. Професіонали використовують Delphi для побудови складних застосувань з розподіленими базами даних і для багатьох інших цілей. Фахівці самих різних спеціальностей (не програмісти) створюють за допомогою Delphi невеликі прикладні програми для вирішення своїх професійних завдань і радіють, що, не володіючи серйозно програмуванням, можуть створювати інтерфейс, невідмітний від звичного інтерфейсу Windows. В даній розрахунковій роботі потрібно змоделювати об’єкт, яким можна керувати за допомогою контекстного меню. Так як це можна зробити в тривимірному просторі, то я використала Open Gl. Теоретична частина OpenGL — (англ. Open Graphics Library — відкрита графічна бібліотека) — специфікація, що визначає незалежний від мови програмування крос-платформовий програмний інтерфейс (API) для написання застосунків, що використовують 2D та 3D комп'ютерну графіку. Даний інтерфейс містить понад 250 функцій, які можуть використовуватися для малювання складних тривимірних сцен з простих примітивів. Широко застосовується індустрією комп'ютерних ігор і віртуальної реальності, у графічних інтерфейсах (Compiz, Clutter), при візуалізації наукових даних, в системах автоматизованого проектування тощо. Розглядаючи будь-який тривимірний об'єкт, ми завжди визначаємо його розташування і розміри щодо деякої звичної, і зручною зараз системи координат, пов'язаної з реальним світом. Така вихідна система координат в комп'ютерній графіці є правобічної і називається світовою системою координат. Для того, щоб можна було зобразити об'єкт на екрані, його необхідно попередньо перевести (або перетворити) в іншу систему координат, яка пов'язана з точкою спостереження і носить назву видовий системи координат. Ця система координат є лівосторонньої. І, нарешті, будь-яке тривимірне зображення ми завжди малюємо на двовимірному екрані, який має свою екранну систему координат. За замовчуванням, площину xOy паралельна екрану, а вісь Z спрямована у світових координатах до нас, у видових - від нас. У OpenGL всі об'єкти малюються на початку координат, тобто в точці (0,0,0). Для того, щоб зобразити об'єкт в точці (x1, y1, z1), треба перемістити початок координат в цю точку, тобто перейти до нових координатах. Для цього в OpenGL визначені дві процедури: glTranslate [fd] (Dx, Dy, Dz) - зрушує початок координат на (Dx, Dy, Dz) glRotate [fd] (j, x, y, z) - повертає систему координат на кут j (в градусах) проти годинникової стрілки навколо вектора (x, y, z) ПРИМІТКА: [fd] - означає, що в кінці може бути або буква "f", або "d". Тепер варто сказати ще про дві процедури: glPushMatrix glPopMatrix Перша призначена, для збереження, а другий - для відновлення поточних координат. Дуже зручно за допомогою glPushMatrix зберегти поточні координати, потім зрушуватися і звертатися як завгодно, а після, викликом glPopMatrix, повернутися до вихідних координатах. Параметрів у цих процедур немає. Windows Api (application programming interfaces) — загальне найменування для цілого набору базових функцій інтерфейсів програмування застосунків операційних систем сімейств Windowsкорпорації Майкрософт. Є найпрямішим способом взаємодії застосунків з Windows. Для створення програм, що використовують Windows API, Майкрософт випускає SDK, який називається Platform SDK і містить документацію, набір бібліотек, утиліт і інших інструментальних засобів....
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини